onsdag 26 maj 2010

Hotellbesök

Idag är det onsdag och jag har hotellbesök på mitt schema. Jag vaknade tidigt i morse, klädde på mig, min snygga turkosa tröja och åt min frukost. 30 minuter senare är jag här på jobbet igen. Jag börjar min säsong med transfers och att arbeta på olika hotell runt om i Alanya. Mina hotell den här gången är, azak Beach, azak otel, savk och Kleopatra beach hotel. Alla är ganska trevliga och mysiga hotell, med trevlig personal, så jag tror att jag kommer ha en bra tid här.

Igår jobbade jag också, från 9 till 18 var jag på kontoret med Emily, Endo och Riina. Mycket intressant dag, med en massa dumma kommentarer, dietprat och skrattattacker. Naturligtvis blev det även en del arbetesuppgifter gjorda! Efter att jag slutat gick jag hem byta om från uniformen och gjorde mig redo för middag. Jag och Emily spenderade en bra kväll på vår favoritrestaurang, EV! Efter det åkte vi hem igen för att sova, och ta igen lite förlorad sömn. Vi var alla ganska slitna sedan i måndags då Jenni hade fyllde år och hennes födelsedag firades med en massa party! Så sängen var verkligen frestande! I morse vaknade jag i tid fortfarande lite för trött, men time for work;)

Nu måste jag kila vidare till mitt nästa hotellet. Uppdatering senare!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar